HTML

Minden Fajta Blog

Ez a blog azért jött létre, hogy értékeljem a kedvenc, vagy az általatok kért dolgokat. A filmek, videók feltöltését esetleg vállalom, de ez nem biztos. Elérhetőségek: jegduplawhiskyvel@gmail.com

Friss topikok

  • _Bornholm_: @barkó: Rendben, elmondom: Először anyagot gyűjtök, és átgondolom, hogy mit is akarok csinálni. Ut... (2011.01.27. 19:07) Látogatók Ötletei
  • _Bornholm_: Igen, még mielőtt valaki megkérdezné, komolyan gondoltam. A sajt, az egyik kedvencem és mindig is ... (2011.01.27. 18:47) A Sajt

Linkblog

Megkezdtem átkos munkámat!

2011.01.27. 17:18 _Bornholm_

  Hogy miért kezdtem e blogot? Mert rohadtul untam, hogy nem fűzhetem meglehetősen kritikus véleményemet mindenhez. Tehát ma, ebben a percben elkezdem ezt a munkát, és mindent, amit érdemesnek találok arra, hogy felkerüljön a blogra, leírok.

 Nem a látogatók kommentjei, vagy a feltétlen egyetértés, a csicsás képek, vagy a kidolgozott videók a fontosak. De a szabad véleménynyilvánítás. Szóval, ha valamire azt gondoljátok, hogy értékelnem kellene, akkor nyugodtan írjátok meg a következő: Látogatók Ötletei c. bejegyzésbe.

Szóval, blog indul, véleményeket várok, addig néhány dologról én magam elgondolkozom...

És le is írom.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mindenfajtablog.blog.hu/api/trackback/id/tr802618594

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása